Na het ontbijt ….

Zo, het eerste Amerikaanse ontbijt zit er weer in. Lekker! Na een onrustige, maar best gezellige nacht barst je echt van de honger. Albert sliep als eerste gisterenavond, maar zelfs ik lag al om half zeven plaatselijke tijd te knorren. En ja, dan is het geen wonder dat om half twee ’s nachts de eerste al weer achter de laptop zit. Met wat bloggen, foto’s bewerken, foto’s online zetten, kopje koffie zetten, lekker praten, weer even een dutje doen, weer kletsen, douchen en aankleden, was het dan toch eindelijk half zeven. Tijd voor ontbijt! Zoals bijna nergens hier in dit land, was ook hier het ontbijt niet inbegrepen, maar er was wel een uitstekend ontbijtbuffet. Ook de kaart zag er geweldig uit, maar wij kozen er toch voor om zelf langs het buffet te gaan. De gebakken aardappels en witte bonen mogen mij gestolen worden, evenals die vieze witte ‘gravy’ die ze hier zo lekker vinden, maar verder, jammie! Scrammbled eggs, bacon, French Toast (mijn favoriet!) met maple syrup, gerookte zalm met kappertjes, vers fruit, yoghurt, cornflakes, het was er allemaal! Ik heb van een heleboel dingen een beetje op. Voorlopig kunnen we er weer tegen. Samen met de uitstekende bak (jawel, zeg maar bak) sterke koffie kan je er na zo’n ontbijt tegenaan. Nu is het wachten op ‘het busje’.

Enne, voor die mensen die al vergeefs ingelogd waren: er staan nu wel foto’s op Famipix!

8 Reacties op “Na het ontbijt ….

  1. Oei wat een lekker begin van de dag.
    Als ik dat lees verlang ik weer erg naar de oversteek.

    Fijne dag nog verder.

  2. Anneke (MONSTER AA)

    Hallo Monique en Albert,

    Wat is het toch heerlijk om jullie eerste belevenissen weer te lezen! Ben gewoon een beetje jaloers! Nee hoor, jullie moeten lekker genieten!!!
    Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe foto’s en de rest van de updates! Veel plezier daar!

  3. Duidelijke foto’s ook! Leuk! Mooi aangevlogen, wat een machtig uitzicht…..

  4. Klopt het, dat ik eerst toestemming moet vragen om de foto’s te bekijken? Nou ja, hopelijk geven jullie dat wel dan, ha ha ha!

  5. En bevalt de camper? Veel plezoer nog en leuke foto’s!

  6. Heerlijk om jullie verhalen weer te lezen. Nog geen dag weg en we kunnen al smullen van verhalen en foto’s. Mooi trouwens Newark by night!

    Lekker vroeg op. Dat hebben wij ook altijd de eerste dagen in amerika.

    Ben benieuwd naar de camper. Goede reis en tot de volgende keer….;-)

    Groetjes Marjan

  7. Het water loopt me al weer in de mond, het ontbijt is toch wel zo lekker in de VS.

  8. @ Petra: wachtwoord komt er aan!
    @ Liset: precies dezelfde camper als vorige keer, helemaal goed dus.

    @ Harry: het ontbijt was super!

Plaats een reactie