Dagelijks archief: 25 oktober 2007

Vanuit vlucht KL658

Zo, daar ben ik weer. Keidruk heb ik het gehad op deze vlucht tot nu toe. We hebben bedacht dat het geweldig zou zijn om onze fotoboeken af te hebben voor de Alles Amerika-meeting op 3 november in Beesd. Jawel, 3 november, dat is volgende week zaterdag.

Albumprinter zal moeten meewerken, want ondanks gedegen marktonderzoek voor de vakantie, zijn zij de enigen die de albums zo maken als wij ze hebben willen. Hun levertijd staat op maximaal twee weken, dus het is puur geluk als het gaat werken.

Tot vandaag stond alles tot en met Lancaster online, er moest dus nog heel wat werk verzet worden. We zijn vanmorgen om twaalf uur bij ons hotel opgehaald door een ‘private car’, een busje waar in elk geval al onze bagage in paste. De concierge van het hotel heeft dit zo voor ons geregeld. De chauffeur had ons binnen een half uur op Newark staan.

Daar liep het inchecken niet zo vlot. Iedereen moest inchecken aan de apparaten en al bij de tweede handeling kreeg ik een melding dat ik aan North Westpersoneel hulp moest vragen. Onze boeking schijnt ergens kwijt geweest te zijn in het systeem. Gelukkig had ik onze papieren uitdraaien van Tioga Tours mee, zodat de goede man op speurtocht kon. Waar we gevonden zijn, weet ik niet, maar uiteindelijk bleek het na een kwartier te kloppen en zelfs onze gereserveerde stoelnummers 3A en 3B waren nog steeds voor ons.

We zijn na het inchecken naar de business class lounge gegaan en hebben daar rustig zitten internetten en ik heb een begin gemaakt met de rest van het fotoalbum. Ondertussen gezellig op MSN met Claudia heb ik me prima vermaakt. Ook onze kinders kwamen nog even online en zo hoorden we dat de Bossche bollen klaar staan, dat er een gezellig bloemetje in huis gehaald is �n dat de stallen en het erf helemaal schoon zijn! Geweldige kids hebben we toch!

We hebben in de lounge gezeten tot onze vlucht werd omgeroepen om te boarden. Newark is een lekker klein vliegveld volgens mij, wij hebben er tenminste weinig van gezien en alles was op korte afstand van elkaar. Nog maar net aan boord, kregen we al te horen dat we enorme wind mee hebben vandaag. De piloot verwacht al om vijf uur te landen op Schiphol, dat is maar liefst een vol uur eerder dan verwacht. Tjonge, ik kreeg het gevoel dat ik wel stevig mocht doorwerken om die albums af te krijgen!!

We hebben het diner gehad ondertussen, was best smakelijk moet ik zeggen. Tussen diner en ontbijt zit een uurtje of drie, schat ik, dat is wel best bijzonder toch? De albums zijn klaar, jawel, die gaan thuis direct naar Albumprinter!

Alles slaapt om ons heen, alleen Albert kijkt film, net als nog een paar mensen geloof ik hoor. Ik ben natuurlijk klaarwakker, ik vind het allemaal wel best. Over ruim twee uurtjes staan we al weer op Schiphol. De chauffeur neemt hier trouwens op dit moment wel een heel hobbelig paadje geloof ik. Turrrrrruuuubbbbuulllentie, tjonge! Vooruit, we komen er vast wel. Even relaxen!

Uiteindelijk zijn we om vijf uur geland, een uur eerder dus. Om half zeven stonden we thuis op het erf! Nu zitten we aan de koffie met de kinderen en zo meteen: slapen!!